Všichni to dobře známe, ať už od sebe, nebo od druhých. Když se něco povede, všichni, kdo k danému úkolu či projektu jen přičichli, se hrdě hlásí ke svému, mnohdy zveličenému podílu zásluh na celkovém úspěchu.
Prodává-li se například nějaký produkt, tak můžeme narazit hned na několik kolegů, kteří údajně stáli u zrodu nápadu tento produkt přivést na trh, hned na několik členů marketingového týmu, kteří byli údajně autory prvního nápadu na kampaň, a hned na několik obchodních zástupců, kteří nadšeně trousí během porady vyznání: "Já tomu hned věřil!"
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.