Ačkoliv mnozí tvrdí, že novodobých nákupních center je už v Česku dostatek, jejich investoři stejný názor nesdílí. A to navzdory tomu, že některá z nich, zejména v Praze, již několik let trápí nízká návštěvnost, a tím pádem nevalný zájem obchodních značek o provozování prodejen v polomrtvých lokalitách.
Letos to bude vůbec poprvé, co se v Česku neotevře žádné nákupní centrum v pravém slova smyslu, příští rok však čeká premiéru hned několik z nich. "Budou ale stále převažovat extenze stávajících center či výstavba retail parků," řekla HN Lenka Šindelářová z realitně-poradenské společnosti DTZ.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.