Ačkoliv mnozí tvrdí, že novodobých nákupních center je už v Česku dostatek, jejich investoři stejný názor nesdílí. A to navzdory tomu, že některá z nich, zejména v Praze, již několik let trápí nízká návštěvnost, a tím pádem nevalný zájem obchodních značek o provozování prodejen v polomrtvých lokalitách.

Letos to bude vůbec poprvé, co se v Česku neotevře žádné nákupní centrum v pravém slova smyslu, příští rok však čeká premiéru hned několik z nich. "Budou ale stále převažovat extenze stávajících center či výstavba retail parků," řekla HN Lenka Šindelářová z realitně-poradenské společnosti DTZ.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se