Při čtení posledních e-mailů mne zarazilo velké množství otázek čtenářů, jak může podnikatel zvládat svůj časový režim, jestliže řídí složitou strukturu podniků. Když úspěšný podnik dozrává a expanduje, obvykle v něm také narůstá byrokracie a členové manažerského týmu jsou zavaleni množstvím porad a obrovskými objemy korespondence.

To souvisí s tím, jak zvládat svůj časový režim, což je první krok k efektivnímu řízení podniku. Denně dostávám 300 až 400 zpráv, takže tento problém je pro mne aktuální. Vím o tom, že někteří vrcholní manažeři prostě vymažou všechny e-maily od lidí, které osobně neznají. Tvrdí, že většina těchto zpráv je rozptyluje v práci. Nestojí jim tudíž za to projít e-maily a zjistit ty, které obsahují užitečné informace. Já takový přístup považuji za nezdvořilý a špatný pro podnik.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se