Zakázky pražského dopravního podniku se často dostávají k antimonopolnímu úřadu. Neúspěšní uchazeči si stěžují, že byli neoprávněně vyloučeni ze soutěže. Avšak šéf podniku Martin Dvořák svůj postup obhajuje a patří mezi tvrdé kritiky nového zákona o veřejných zakázkách. Tvrdí, že některé firmy antimonopolní úřad pouze zneužívají k tomu, aby mohly vydírat a získat na kontraktu subdodávky. Tvrdší by byl i ve zdražování. Podle něho je chystané zvýšení ceny jízdenek z 26 na 32 korun nedostatečné. "Zdražil bych i časové kupony," říká Dvořák.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se