Kolegové o něm tvrdí, že se mu v Egyptě podařilo rozplakat i prodavače tureckého medu. Radoslav Tesař, partner poradenské společnosti M.C. Triton, má s obchodem bohaté zkušenosti. Uzavírá obchody s firmami jako Mercedes, RWE, Allianz, ČSOB... Na post obchodníka se podle něj hlásí hodně manažerů, ale těch talentovaných je jako šafránu. "Tak pět procent lidí může dělat obchod," říká. Tesař má ročně jako obchodník a firemní stratég za M.C. Triton zhruba 150 důležitých obchodních schůzek s významnými partnery, což obnáší průměrně 15 obchodních schůzek za měsíc. Za tím, aby k nim vůbec došlo, stojí spousta hodin přípravy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se