Pořadí na dalších místech se nicméně od loňského roku změnilo. Druhou pozici obsadila společnost Google a třetí Komerční banka. Na čtvrtém a pátém místě se umístily loňská dvojka a trojka - společnosti ČSOB a Coca-Cola. Do první desítky se také zařadily společnosti L'Oréal ČR, Microsoft, IBM, Česká spořitelna a Unilever.
Celkově si v letošním ročníku The Most Desired Company polepšily technické a IT společnosti jako Google, Microsoft a IBM. "Reflektovali jsme letos požadavky společností zjistit, jak si stojí mezi studenty technických škol, kteří jsou dnes pro firmy cennější než studenti ekonomických oborů, oproti loňskému ročníku se tedy zvýšil podíl respondentů s technickým zaměřením, což se odrazilo ve finálních výsledcích," vysvětluje Petr Netušil, manažer projektu The Most Desired Company. Výjimku představuje společnost Google, která zabodovala u studentů všech oborů a umístila se v TOP10 dokonce i u studentů humanitních oborů. "Masivní reklama na Google Chrome zřejmě zvýšila spontánní znalost značky mezi studenty, a to nejenom jako poskytovatele služeb, ale také potenciálního zaměstnavatele," domnívá se Netušil.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.