Krizová léta přinesla do firem tlak na náklady, na výkon, na očistu. Tam, kde byl zdravý základ, se zdařilo - firma přežila. Je ale vyčerpaná, unavená - stejná jako její vedení. Před sebou má sice perspektivu, ale je jasné, že nic nebude, jak bylo, a jeden boj vystřídá druhý.

Firma potřebuje novou vizi a novou motivaci. Tenhle jednoduchý fakt vedení firmy rozumově chápe - těžko ale v sobě mobilizuje energii a pozitivní emoce. Dá sice ještě dohromady novou formulaci strategických záměrů, ale tím to končívá... Dostat nové ambice do hlav lidí, nasměrovat k nim výkon, zvednout novou vlnu zájmu a chtění - to už bývá nad síly managementu. Přitom klíčový úkol vedení v pokrizovém období je vyvolat a "odřídit" právě změnu firemní kultury - tak, aby ladila se strategií pro novou etapu byznysu. Změna kultury je ale nemyslitelná bez vedení plného touhy, zájmu, síly a energie strhující lidi kolem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se