Zdá se, že japonské společnosti se začínají odpoutávat od dlouhotrvající podezřívavosti vůči čínským investorům - hodnota čínských akvizic v Japonsku v letošním roce totiž prudce vzrostla.

Minulý týden se Panasonic dohodl na prodeji divize domácích spotřebičů své dceřiné společnosti Sanyo s čínským Haierem, výrobcem lednic a praček. Tento obchod završil hodnotu čínských investic směřujících do Japonska na 575,5 milionu dolarů ke konci července. Podle údajů společnosti Dealogic je to čtyřnásobek částky za celý loňský rok.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se