Před rokem vstoupily dva největší internetoví prodejci Alza.cz a Mall.cz na trh s parfémy a způsobily tam pořádný rozruch. Marže voňavek od té doby spadly o deset až dvacet procent. Teď Alza.cz začíná s prodejem velké bílé techniky, kde se sice marže pohybují v procentech, ale firma věří, že se jí podaří síly na trhu podobně přeskupit.

Na rozdíl od parfémů Alza.cz nemůže využít stávající logistickou síť. Podle firem, které už pračky a ledničky prodávají, je prodej zboží náročný na prostor ve skladech, dopravu k zákazníkům a řešení případných reklamací.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se