Diváky čeká na podzim zajímavý střet dvou televizí. Jestliže Nova, poučená jarním fiaskem s tureckou telenovelou, v pondělí představila schéma stojící hlavně na původních nových českých seriálech, komerční dvojka na českém televizním trhu Prima letos na podzim pokračuje v zaměření na zábavní formáty, reality show a akviziční projekty.
Zatímco Nova v oblasti reality show prakticky úplně vyklidila pole, Prima využila loňský úspěch soutěžní show Česko-Slovensko má talent. Ta loni s průměrnou milionovou sledovaností překvapivě porazila i paralelně nasazenou konkurenční Talentmanii. Druhá sezona světové licence Got Talent je tak hlavním pilířem i toho letošního "Prima podzimu".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.