Dvakrát vrátili ministerští úředníci Letišti Vodochody žádost o posouzení vlivu stavby nového terminálu na životní prostředí. To ji v pondělí podalo potřetí. A věří, že nové pražské letiště, které by konkurovalo Ruzyni, začne fungovat v roce 2015. O tři roky později, než firma ještě loni plánovala.

"Náš záměr je stejný, jen ho v naší žádosti lépe a podrobněji popisujeme," říká Martin Kačur, šéf letiště patřícího investiční skupině Penta. Podle něj jen došlo ke zbytečným nejasnostem, kdy se kritici výstavby "chytali jedné věty". Věří také, že okolní obce už nebudou dělat politické téma ze záměru vozit na letiště tři miliony cestujících ročně, když obecní volby již proběhly.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se