Sílící potřeba společenské odpovědnosti (CSR) je vedena touhou po získání dobrého jména, po snadnějším získávání zákazníků a dalších obchodních partnerů, a to i po přílivu vzdělaných a kreativních zaměstnanců.

Stále je diskutováno vymezení oblasti realizace aktivit společenské odpovědnosti. Dosud u nás převládají názory, že společenská odpovědnost se týká pouze podnikatelské sféry. Můžeme se však setkat také s názory, že maximalizace zisku je základní prioritou podnikání a že aktivity nad rámec komerčních záměrů jsou neúčelné a neefektivní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se