Spojení "kvalita služeb" se skloňuje tak často, že už je vlastně nevnímáme - kvalita služeb je něco, co jako zákazníci automaticky očekáváme a překvapivě často se nám toho nedostává. Ve společnosti Aramark se proto snažíme slovo kvalita konkretizovat tak, aby mělo jednoznačný význam pro zákazníky, zaměstnance i dodavatele.

Základním měřítkem je samozřejmě to, co vidí náš host: kvalita jídla, informace o jeho složení a způsobu přípravy, obsluha a prostředí. To je ovšem jenom špička ledovce - správná činnost a neustálé zdokonalování systémů řízení kvality jsou základními předpoklady k úspěšnosti (nejen) na velmi konkurenčním trhu hromadného stravování.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se