Spojení "kvalita služeb" se skloňuje tak často, že už je vlastně nevnímáme - kvalita služeb je něco, co jako zákazníci automaticky očekáváme a překvapivě často se nám toho nedostává. Ve společnosti Aramark se proto snažíme slovo kvalita konkretizovat tak, aby mělo jednoznačný význam pro zákazníky, zaměstnance i dodavatele.
Základním měřítkem je samozřejmě to, co vidí náš host: kvalita jídla, informace o jeho složení a způsobu přípravy, obsluha a prostředí. To je ovšem jenom špička ledovce - správná činnost a neustálé zdokonalování systémů řízení kvality jsou základními předpoklady k úspěšnosti (nejen) na velmi konkurenčním trhu hromadného stravování.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



