Mladoboleslavská Škoda Auto dodala od ledna do konce října zákazníkům 741 800 vozů, což je meziročně o 16,2 procenta více. V říjnu vzrostly prodeje o 11,3 procenta na 77 000 vozů. Sdělil to včera mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler.

Na dobrých výsledcích firmy se podílejí trhy Číny, Indie a Ruska. Koncem roku ale Škoda pociťuje rozdíly v dynamice poptávky v jednotlivých regionech. "Už po deseti měsících máme na dosah prodejní výsledky celého roku 2010 a v letošním roce poprvé v historii prodáme v celosvětovém měřítku více než 800 000 vozů," uvedl člen představenstva Jürgen Stackmann, odpovědný za prodej a marketing.

Na českém trhu automobilka v říjnu posílila o 0,6 procenta. Zákazníkům dodala celkem 5100 vozů. Očekává, že prodeje v Česku porostou i díky novému modelu Citigo, který se začne v listopadu prodávat právě na domácím trhu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist