Italská oděvní společnost Benetton ve své poslední kampani opět vsadila na kontroverzi. První fotografie líbajících se světových státníků a náboženských vůdců již obletěly svět, dostaly se na přední stránky novin, a tak splnily svůj účel: o Benettonu se začalo znovu pořádně mluvit.

A právě to společnost v současné době potřebuje. Její tržby v letošním třetím čtvrtletí klesly o více než pět procent a čistý zisk jí v loňském roce klesl o 20 milionů eur na 102 milionů eur.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se