Většina literatury pro byznys je buď složitého manažerského obsahu, nebo je určena pro velký byznys. Pro malé a střední podnikatele bývají určeny upachtěné příručky účetnictví pro neúčetní a středoškolsky úsměvné základy "marketingu" nebo schematické instrukce pro vedení lidí.

Na knize Lance Secretana "Probuď sebe, nadchni druhé, změň svět!" naopak shledávám tři dimenze užitečné pro podnikatele. První - rozvíjí schopnost inspirovat lidi kolem sebe. Druhá - těžištěm je práce na šesti osobních hodnotách, které považuji za rozhodující pro úspěch v podnikání. Třetí - zabývá se cestou, jak předávat - třeba i firmu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se