Na český trh v letošním a loňském roce agresivně vstoupily nové banky. Zaměřují se především na internetové bankovnictví, které propojují s mobilním. Klienty se snaží přitáhnout také lépe úročenými spořicími účty a termínovanými vklady, než nabízejí banky, které na českém trhu působí už delší dobu. Změny v internetovém bankovnictví a zejména vlastní verzi mobilního bankovnictví ovšem chystají i velké banky (viz článek Banky rozšiřují služby pro mobily), které mají nadále nejvíce internetových klientů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se