S přispěním Václava Lavičky

Tuzemské automobilky odhalují své zbraně na letošní rok. Všechny spoléhají na to, že jim nové zákazníky přilákají nové modely vozů.

Škoda Auto loni prodala rekordních 875 tisíc aut, o 113 tisíc více než v roce 2010. Pro letošní rok plánuje další růst. "Škoda je na celém světě v růstovém kurzu. Největší potenciál vidíme především na dynamických trzích Indie, Ruska a Číny. Indický trh je v rámci našich plánů jasně v popředí," říká šéf automobilky Winfried Vahland.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se