Firmy v Česku si i v době stagnující ekonomiky hledají cestu k růstu. Podle průzkumu PwC šéfové firem stále častěji sází na inovace. Jen snižováním nákladů trh nikdo nedobude, vysvětluje šéf PwC Jiří Moser.

HN: Proč se firmy stále častěji zaměřují na inovace?

Poslední roky jim daly lekci, že neexistuje pouze růst. Jejich vedení se muselo naučit řídit firmu i v době, kdy klesá poptávka a zákazníci nejsou tak věrní, jako byli dříve.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se