Laufař Stanislav Řezáč nebo skikrosař Tomáš Kraus letos vystoupili z mediálního stínu. Pomohl jim paradoxně nedostatek peněz sportovního kanálu ČT4. Televize, která zápasí s výpadkem příjmů z reklamy a stále stoupajícími cenami velkých akcí typu fotbalového Eura nebo olympiády, prodává vysílací prostor za peníze.

Přenosy ze světové série dálkových závodů v běhu na lyžích, světový pohár ve skikrosu nebo tenisový Hopman Cup, to vše diváci od začátku roku viděli jen díky penězům sponzorů a partnerů sportovců. Ti buď nakoupí přímo drahá vysílací práva, nebo umožní vysílání pořadu zaplacením reklamy, kterou by jinak nenakupovali.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se