Před pěti lety se horko těžko prodalo dvacet tisíc Superbů. Na manažerský vůz neměla škodovka tu potřebnou image. Loni se jich prodalo už 120 tisíc a nová čísla ukazují na růst i v letošním roce. I to ilustruje, jak se změnilo vnímání Škody v poslední době. Například v Indii je Superb nejprodávanějším manažerským sedanem.

Před deseti lety byla stěžejním modelem malá Fabia, dnes je to o třídu větší Octavia. Směřování značky se ale nemění. Stále je tím, čím ji mateřský koncern Volkswagen chce mít. Značkou, která se orientuje na co nejlepší poměr ceny a hodnoty. Koncern má se Škodou velké plány. A nic na tom nemění ani fakt, že Škoda čelí nejsilnější konkurenci v historii - s tím, jak korejské značky v posledních letech masivně investovaly do vývoje.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se