Každý Čech loni podle statistik Euromonitoru utratil za kosmetiku 87,5 eura (zhruba 2250 korun). To je sice skoro o čtvrtinu více než před krizí, pořád je to ale mnohem méně, než za kosmetiku utratí třeba Francouz, Němec nebo Američan. Češi jsou dnes přitom podle prodejců kosmetiky daleko citlivější na cenu.

"Zákazníci se v posledních letech více zaměřují na výhodné nabídky a jsou ochotni si na ně počkat a poté nakoupit větší množství," potvrzuje Julie Hájková z Neopublic, která mediálně zastupuje Avon.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se