Na kosmetice Češi ani v krizi nešetřili, její prodej se zvyšuje. Laurent Boukobza, generální ředitel francouzského kosmetického gigantu L'Oréal pro Česko, Maďarsko a Slovensko, který je ve funkci od konce loňského roku, připouští, že na českém trhu vládne ostrá konkurence. A jeho hlavním cílem je získat nové zákazníky. "Lovit" chce hlavně mezi staršími ženami a také mezi muži.
HN: Pracoval jste pro L'Oréal v Chile, zemích Beneluxu, v Japonsku, v USA a samozřejmě ve Francii. Jak odlišný je český trh oproti trhům v těchto zemích?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.