Na kosmetice Češi ani v krizi nešetřili, její prodej se zvyšuje. Laurent Boukobza, generální ředitel francouzského kosmetického gigantu L'Oréal pro Česko, Maďarsko a Slovensko, který je ve funkci od konce loňského roku, připouští, že na českém trhu vládne ostrá konkurence. A jeho hlavním cílem je získat nové zákazníky. "Lovit" chce hlavně mezi staršími ženami a také mezi muži.

HN: Pracoval jste pro L'Oréal v Chile, zemích Beneluxu, v Japonsku, v USA a samozřejmě ve Francii. Jak odlišný je český trh oproti trhům v těchto zemích?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se