Upozorňujeme, že hovor může být nahráván, ozývá se zpravidla při volání na informační linky mobilních operátorů, pojišťoven či bank. Na nahrávky a jejich analýzu se v Česku specializuje systém ReDat pardubické firmy RETIA, který z nich dokáže poznat třeba emoční rozpoložení zaměstnance i volajícího, jazyk, kterým mluví, či zda během hovoru padne jméno konkurence.
"Systém například operátorovi poradí, zda je klient na druhé straně telefonu připravený přijmout obchodní nabídku. Lze vyhledat hovory s úspěšným prodejem a najít v nich souvislosti s frázemi, načasováním, typem zákazníka či nabízenými produkty," říká Petr Novák, ředitel a spolumajitel společnosti RETIA, kterou založil v roce 1993 s několika kolegy z bývalé Tesly Pardubice, jež tehdy skončila v konkurzu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.