Nejčastějším předmětem reklamace jsou v Česku boty a elektronika. Ne vždy jsou kupující v právu, často je tomu ale naopak a prodavači se snaží zákazníky od reklamace nejrůznějšími způsoby odradit. Víte, jak se ubránit jejich tlaku?

Každý by si měl samozřejmě přečíst návod, tedy k čemu je koupené zboží určeno a jak o ně pečovat. A seznámit se s reklamačním řádem nebo způsobem, jak lze reklamovat zboží. Podle českého práva totiž není nutné, aby byl reklamační řád v písemné podobě. Stačí, když obchodník zákazníkovi sdělí, podle jakých zásad je možné zboží reklamovat. Jestliže o to ale zákazník požádá, musí prodejce řád vytisknout.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se