Reklamovat boty či jiné zboží je snazší než dříve, řada Čechů se ale reklamací dál bojí nebo je obalamutí svými fintami prodavači. Příkladem může být Jiří Novák, který si v květnu koupil módní boty. I když se řídil návodem a boty nosil svátečně, začaly se mu rozlepovat. Při reklamaci ho prodavač odkázal na výrobce. Pan Novák netušil, že je to výmluva. Dopisovat si s výrobcem nechtěl, a tak nechal vše být.

Odbýt se naopak nenechala zákaznice, jíž se rozbil fén dva týdny po nákupu. Prodavač reklamaci odmítl s tím, že měla zboží vrátit v původním obalu. Zákaznice ale tvrdila, že stačí fén dobře zabalit a nepoškozený vrátit. Česká obchodní inspekce, jíž si stěžovala, jí dala za pravdu. Za špatné vyřízení reklamace dostala firma pokutu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se