Čínské automobily jsou zatím Evropanům spíše k smíchu. Odpuzují nízkou kvalitou, vysokými emisemi a pochybným designem. To by se ale mohlo brzy změnit. Některé silné značky si začaly připravovat pozice. Promění se jejich sen o průniku na evropský trhu v realitu?

Na čínském trhu působí více než stovka tamních automobilek. V roce 2011 se tu prodalo 18,7 milionu vozů. Pro srovnání - v celé Evropě to bylo ve stejném období jen 1,36 milionu aut. Přesto se ale o průnik na evropský trh zatím pokusilo jen minimum čínských značek. Většinou to dopadlo neúspěšně. Proč?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se