Automobilka Škoda chce růst na zahraničních trzích a stále více tam i vyrábět. Člen představenstva Bohdan Wojnar ujišťuje, že z růstu firmy bude profitovat i Česko.

HN: Pomáhají společnosti Škoda k ziskovosti nižší mzdy? Nebo je již konkurenční výhoda někde jinde?

Personální náklady jsou důležitou položkou nákladů, v automobilovém průmyslu však existuje mnoho dalších faktorů. Výroba a vývoj automobilů je technicky stále náročnější oblastí, kde musíte stavět na kvalitě, technologiích a know-how. A to vše lze společně nalézt v Česku. Nezapomínáme ani na naši více než stoletou tradici, která nás odlišuje od řady současných automobilek.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se