Je možné, že brzy budou Češi nakupovat drtivou většinu potravin v akci. Pro šéfa českého a slovenského Aholdu, vlastníka maloobchodního řetězce Albert, Jana van Dama je tento obrázek představitelný. Už teď se v hypermarketech blíží množství prodaného zboží v akci čtyřiceti procentům.
"Poměr zboží prodaného v akci narůstá. V hypermarketech ještě znatelněji," říká van Dam v rozhovoru pro HN. Jeho slova potvrzuje i analytik Incomy GfK Pavel Cabal, podle něhož dosáhl podíl nákupu značkového zboží v akci od krize téměř poloviny.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.