Je možné, že brzy budou Češi nakupovat drtivou většinu potravin v akci. Pro šéfa českého a slovenského Aholdu, vlastníka maloobchodního řetězce Albert, Jana van Dama je tento obrázek představitelný. Už teď se v hypermarketech blíží množství prodaného zboží v akci čtyřiceti procentům.

"Poměr zboží prodaného v akci narůstá. V hypermarketech ještě znatelněji," říká van Dam v rozhovoru pro HN. Jeho slova potvrzuje i analytik Incomy GfK Pavel Cabal, podle něhož dosáhl podíl nákupu značkového zboží v akci od krize téměř poloviny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se