Vypadá to, že hegemon českého internetu a webové reklamy otáčí kurz. Zlí jazykové tvrdí, že Seznamu pouze došla inspirace v zahraničí - Yahoo! už nějakou chvíli není moc dobrý vzor, a tak musí vymýšlet něco vlastního. Nové služby ale mohou ukazovat i na jeho dlouhodobou proměnu.
Je pravda, že Seznam nikdy neprorazil se zásadní inovací. Nejoblíbenější služby jako mapy nebo e-mail jsou jen dobře udělané aplikace v češtině a na míru domácím uživatelům. I hudební přehrávač Mixér nebo přebudování videoportálu Stream na plnohodnotnou televizi sází na jazykovou výhodu. A rozhodně se nevydávají do míst, kam by hlavní konkurent Google se svým YouTube nedosáhl.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi