Vypadá to, že hegemon českého internetu a webové reklamy otáčí kurz. Zlí jazykové tvrdí, že Seznamu pouze došla inspirace v zahraničí - Yahoo! už nějakou chvíli není moc dobrý vzor, a tak musí vymýšlet něco vlastního. Nové služby ale mohou ukazovat i na jeho dlouhodobou proměnu.

Je pravda, že Seznam nikdy neprorazil se zásadní inovací. Nejoblíbenější služby jako mapy nebo e-mail jsou jen dobře udělané aplikace v češtině a na míru domácím uživatelům. I hudební přehrávač Mixér nebo přebudování videoportálu Stream na plnohodnotnou televizi sází na jazykovou výhodu. A rozhodně se nevydávají do míst, kam by hlavní konkurent Google se svým YouTube nedosáhl.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se