Mark Zuckerberg je muž s vizí. S vizí, že všechny firmy z celého světa změní svou marketingovou strategii a budou se snažit být co nejvíc sociální (tedy, že se budou prezentovat přes sociální sítě). Tím slovem sociální myslí samozřejmě partnerství s jeho Facebookem.

Podle jeho velké vize Facebook už teď předělal herní průmysl (bez něj se přece už firmy vyvíjející hry neobejdou) a předělal i média (co by to bylo za noviny či televizi, které by neměly svou facebookovou stránku). Na řadě jsou banky, filmový průmysl a vlastně všichni další.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se