Citroën chce do světa. Postavil proto sedan, který by měl stejně dobře fungovat v Evropě, Africe, Íránu i Číně. Na našem trhu se postaví proti domácí Škodě Rapid. Zda má šanci uspět, jsme zkoušeli v okolí Barcelony.

Design

Podobně jako by šla Škoda Rapid s trochou nadsázky označit za prodlouženou Fabii, C-Elysée staví na kompaktním modelu C3. Využívá stejnou podvozkovou platformu, přesto na první pohled působí jako dospělejší model. Úzká světla, chromová maska chladiče se zakomponovaným logem Citroënu vypadá dobře. Auto má na svou kategorii vyšší světlou výšku, která se v závislosti na použitých motorech pohybuje okolo 140 mm. V základu ovšem najdete 15" kola, takže Francouz nepůsobí tak disproporčně jako Rapid na miniaturních čtrnáctkách. Jediným estetickým problémem je tak záď. Jak se obvykle u malých sedanů stává, působí naroubovaně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se