Bacardi: Alkoholové vstupní brány
Američtí a evropští výrobci alkoholu si v září roku 2011 v rámci vlny odpovědného pití stanovili sérii autoregulačních pravidel pro prezentaci svojí značky v reklamách a na sociálních sítích. Shodli se na tom, že je třeba posílit prevenci proti konzumaci alkoholu mladistvými. Jedním z průkopníků kampaně se stal výrobce rumu Bacardi. Propagační videa společnosti procházejí před zveřejněním kontrolou odborníků, kteří mají posoudit, jestli obsah není příliš atraktivní pro mladé. Ti by v reklamách zároveň neměli vystupovat. Alkohol nesmí být v reklamách konzumován přespříliš nebo nezodpovědným způsobem, který by mohl vést k otravě alkoholem. Bacardi je také jednou z prvních firem, která na svých webových stránkách zavedla tzv. vstupní brány, které se ptají návštěvníka na jeho věk.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.