Václavské náměstí se podle obchodníků i analytiků mění v Champs-Élysées střední Evropy. Své vlajkové obchody sem v posledních letech umístilo hned několik zahraničních oděvních řetězců (vesměs středních a nižších cenových kategorií) a chystají jejich rozrůstání. Další společnosti je chtějí následovat - v centru Prahy se totiž do budoucna ještě rozšíří retailová plocha.

Počet vlajkových prodejen oděvních řetězců se loni vyšplhal na 30 a celková maloobchodní plocha na Václavském náměstí dosáhla 70 tisíc metrů čtverečních. V průběhu následujících tří let by přitom mohla narůst minimálně o dalších 30 tisíc metrů čtverečních.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se