Vedení amerického restauračního řetězce McDonald's dává za vinu svým podmračeným zaměstnancům špatný vývoj tržeb, a vyžaduje proto, aby se k zákazníkům chovali pozorněji.

Analytici očekávají, že v prvním letošním kvartále tržby klesnou na 6,6 miliardy dolarů oproti sedmi miliardám v posledním čtvrtletí loňského roku.

Ze stížností hostů, které řetězec v USA obdržel, se jeden z pěti případů týkal protivného personálu. Podnik chce zpátky zákazníky i přátelské lidi za kasou. Jako další problém vidí návštěvníci chaotičnost a zdlouhavost přípravy objednávek.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se