V manažerské nebo obchodní praxi denně děláme zápisy do kalendářů a automaticky plánujeme schůzky včetně místa jejich konání. Stejně tak nějaký údaj o poloze obsahuje většina záznamů v CRM či jiném transakčním systému.

Jeden příklad na začátek: CRM - Máme seznam aktivních zákazníků a chceme odpověď na
dotaz, kde jsme silní nebo naopak kde nám konkurence zatápí. V tuto chvíli běžný uživatel provede rychlou analýzu, do výběru zahrne adresu zákazníka a ve většině případů dostane v závislosti na vybavení dva možné výstupy: a) seznam, který dokáže tak maximálně setřídit podle abecedy, b) v lepším případě dokáže adresy agregovat do okresů, krajů nebo obchodních oblastí. Zdá se vám taková odpověď dostatečná?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se