Co má mít a jak má vypadat dárek od vaší firmy, aby ho klient opravdu ocenil? Měl by být spíše funkční, nebo více přitahovat pozornost designem? Ideální je zlatá střední cesta, ale existují i výjimky.

Lucie Komárová z reklamní agentury Magic Seven zmiňuje zvláštní skupinu dárků - tedy ty, které jsou spojené s "love brands". "Jsou to dárky, které se vymykají zdravému rozumu, ale zákazníci je mají prostě rádi, protože nesou jejich oblíbený brand. Možná si vzpomenete na neslušivé čepice ve tvaru pivních zátek, které byly neuvěřitelně úspěšné."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se