Mládež se stěhuje od NOVY na YouTube, a tak to má být. Ale je s podivem, proč si toho nevšimly velké firmy. Proč na YouTube už nejsou všechny české značky?

Důvodů je několik a je těžké se rozhodnout pro ten nejdůležitější. Malou paralelou je i psaní tohoto komentáře. I když vydáváme vlastní, ne úplně nejmenší on-line plátek, nabídka napsat komentář do Hospodářských novin se odmítá těžko. Je to papír, tradice, trochu elitářství a setrvačnosti vnímání v tom, že je to něco víc než on-line, kam může vlastně každý. A tradice a setrvačnost jsou i hlavní důvody toho, že ne všechny značky, které denně vídáme v reklamních blocích v televizi, vídáme i při brouzdání po aktuálních virálech, memech nebo hudebních klipech na YouTube (nebo na Streamu).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se