Byznysmeni v Česku se chovají při obchodních jednáních tvrdě a stroze. Často až nevychovaně. Ukazuje se, že mnoho z nich nezná základní pravidla etikety a při setkáních se dopouštějí společenských faux pas. "Myslím si, že spousta podnikatelů a manažerů se stále dopouští prohřešků z důvodu neznalosti. Neuvědomují si, že v okamžiku, kdy se dostávají do určité pozice, měli by si dávat větší pozor," upozorňuje znalec etikety Ladislav Špaček. Etiketa je podle něho o sebeodříkání, o jisté sebekázni.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.