Motto "Náš zákazník - náš pán" je staré jak Baťovy cvičky a zná ho každý Čech. Tomáš Baťa, tedy muž, který těmito slovy shrnul svůj zákaznický přístup, dobyl celý svět. S trochou nadsázky by se dalo říct, že ačkoli se o takzvané zákaznické zkušenosti začalo v manažerských kruzích mluvit až v 80. letech, my Češi jsme v tomto ohledu měli za ušima už na začátku 20. století. Ostatně náš podnikatelský věhlas v době první republiky je toho důkazem. Proč je tedy tak těžké na tuto tradici navázat? Proč, když se v Čechách zeptáte na obchod, banku, pojišťovnu či jakýkoli jiný byznys, kde je radost být zákazníkem, se vám pravděpodobně dostane doporučení akorát tak na příjemnou kavárnu?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se