Umýt okna a vlastně uklidit i celý hotel, naučit zaměstnance alespoň jeden světový jazyk, přesvědčit je, aby se na hosty usmívali, proměnit interiér hotelu do podoby, kterou měl po svém vzniku v 60. letech, postavit kvalitní manažerský tým a přesvědčit hosty, cestovní agentury i cestovatelské weby, že Parkhotel Praha je čtyřhvězdičkovým hotelem na mezinárodní úrovni, kde stojí za to se ubytovat. Něco z toho už se za necelého půl roku podařilo, část úkolů ale Moniku Hilm stále ještě čeká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se