CSAT (Customer Satisfaction)

Nejjednodušší hodnocení spokojenosti na základě písemných, telefonických nebo webových dotazů. Výsledkem těchto průzkumů je procento spokojených nebo nespokojených zákazníků.

NPS (Net Promoter Score)

Základní a nejpoužívanější metoda umožňující rychlé měření zákaznické loajality. Vychází z praktické zkušenosti zákazníků a měří jejich ochotu na základě této zkušenosti dále doporučovat značku, společnost, výrobek svému okolí. Zákazníky rozděluje na příznivce (Promoters), pasivní a kritické (Detractors). Hodnota NPS je rozdíl mezi % příznivců a kritiků. Metoda poskytuje možnost srovnání - benchmarking - v jednotlivých oborech.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se