CSAT (Customer Satisfaction)
Nejjednodušší hodnocení spokojenosti na základě písemných, telefonických nebo webových dotazů. Výsledkem těchto průzkumů je procento spokojených nebo nespokojených zákazníků.
NPS (Net Promoter Score)
Základní a nejpoužívanější metoda umožňující rychlé měření zákaznické loajality. Vychází z praktické zkušenosti zákazníků a měří jejich ochotu na základě této zkušenosti dále doporučovat značku, společnost, výrobek svému okolí. Zákazníky rozděluje na příznivce (Promoters), pasivní a kritické (Detractors). Hodnota NPS je rozdíl mezi % příznivců a kritiků. Metoda poskytuje možnost srovnání - benchmarking - v jednotlivých oborech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.