Dotazníky na internetu nabízí mnoho společností. Brněnské firmě Survio se ale na vysoce konkurenčním trhu daří uspět a její dotazníky využívají jednotlivci i firmy z celého světa. Jako klíč k úspěchu se ukazuje jednoduchost a předpřipravené vzory formulářů.

"S nápadem na produkt přišel v těžkém životním období nemoci kolega Martin Pavlíček, který si při dlouhodobém pobytu v nemocnici všiml, jak se zachází s papírovými dotazníky," vypráví o začátcích společnosti její šéf Ondřej Coufalík. Firma původně vznikla už v roce 2008 jako studentský projekt tří lidí. Cesta od prvního nápadu až ke vzniku současného produktu ale trvala zhruba čtyři roky. "Museli jsme projít mnoho slepých cest a zažít mnoho nezdarů, než jsme se dostali k dnešnímu výsledku," dodává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se