Dotazníky na internetu nabízí mnoho společností. Brněnské firmě Survio se ale na vysoce konkurenčním trhu daří uspět a její dotazníky využívají jednotlivci i firmy z celého světa. Jako klíč k úspěchu se ukazuje jednoduchost a předpřipravené vzory formulářů.

"S nápadem na produkt přišel v těžkém životním období nemoci kolega Martin Pavlíček, který si při dlouhodobém pobytu v nemocnici všiml, jak se zachází s papírovými dotazníky," vypráví o začátcích společnosti její šéf Ondřej Coufalík. Firma původně vznikla už v roce 2008 jako studentský projekt tří lidí. Cesta od prvního nápadu až ke vzniku současného produktu ale trvala zhruba čtyři roky. "Museli jsme projít mnoho slepých cest a zažít mnoho nezdarů, než jsme se dostali k dnešnímu výsledku," dodává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se