V datech o zákaznících je ukryté bohatství. Nové technologie, které jsou schopné tato data vytěžit, se sice rychle rozšiřují i v Česku, ale většina firem je neumí naplno využít. Důležitý je i digitální marketing a práce se sociálními sítěmi. V Česku ale často panují přehnané obavy ze zneužití moderních technologií způsobené nedostatečnými zkušenostmi s jejich používáním, říká v rozhovoru pro HN Ondřej Žák, konzultant IBM pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko a tazatel studie C-suite. Důležité podle něj také bude zaměřit se více na rozvoj zaměstnanců, jelikož jsou to právě oni, kdo technologie obsluhují, a jejich schopnosti tak rozhodují o využití nových systémů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se