Za posledních dvacet let se z nábytku stal na jedné straně čistě spotřebním zbožím, které se nerozpakujeme po několika měsících užívání vyhodit a nahradit, na straně druhé se naopak stále více stává prestižním artiklem.

V prvním případě nakupujeme nábytek ve velkoprodejnách, mnohdy společně se zeleninou, pečivem, masem a mlékem. Je zřejmé, že cena takto nabízeného nábytku musí být pro zákazníka atraktivní, často zviditelňovaná formou "supervýhodných" nabídek, slevových kampaní nebo "výhodných půjček".

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se