Zákazník, který si půjde koupit škodovku v Česku, Číně nebo Austrálii, projde v každém showroomu nejdřív výrazným zeleným portálem. Stejný design totiž do konce roku 2015 budou mít všechny prodejny automobilky Škoda Auto. Koncept navazuje na nedávno zjednodušený znak Škody.

Až doposud vzhled jednotlivých prodejen a servisů české automobilky, která do konce roku 2018 plánuje prodat jeden a půl milionu vozů ročně, záležel především na jejich majiteli. Manuál na úrovni jednotlivých prvků, jak zhruba by měl autosalon vypadat, sice existoval, ale nebyl zdaleka tak komplexní ve srovnání s tím, jak byl představen před několika dny v Praze.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se