Společnosti Tetra Pak, světové i tuzemské jedničce v balení mléka, se na českém trhu nedaří tak dobře jako dříve. Ubývá jejích odběratelů, tedy výrobců mléka a džusů. "K tomu ostrá konkurence maloobchodních řetězců tlačí výkupní ceny zboží dolů, a firmám nezbývá než tlačit dolů své výrobní náklady. Neinvestují tolik do inovací a to se dotýká i našeho podnikání s obaly," říká ředitel prodeje české pobočky Tetra Paku Pavel Němeček, který má na starost i obchody Tetra Paku v celé střední Evropě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.