Společnosti Tetra Pak, světové i tuzemské jedničce v balení mléka, se na českém trhu nedaří tak dobře jako dříve. Ubývá jejích odběratelů, tedy výrobců mléka a džusů. "K tomu ostrá konkurence maloobchodních řetězců tlačí výkupní ceny zboží dolů, a firmám nezbývá než tlačit dolů své výrobní náklady. Neinvestují tolik do inovací a to se dotýká i našeho podnikání s obaly," říká ředitel prodeje české pobočky Tetra Paku Pavel Němeček, který má na starost i obchody Tetra Paku v celé střední Evropě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se