Největší polská oděvní firma LPP čelí nečekanému tlaku svých zákazníků. Nejznámější z jejích značek je i v Česku přítomný Reserved, pod skupinu patří i značky House, Mohito, Cropp nebo Sinsay.

Přes vánoční svátky firma, která je kotovaná na varšavské burze a jejíž obrat vzrostl v loňském roce o 28 procent, přenesla své ochranné známky na Kypr a do Spojených arabských emirátů.

Cílem je "daňová optimalizace", tedy snížení daní, které firma se sídlem v Gdaňsku platí v Polsku. A to se nelíbí tisícům polských zákazníků. Ti nejprve vyjadřovali svoji nelibost v rekordním počtu příspěvků pod článkem serveru Gazeta.pl, který informaci přinesl. A pak založili facebookovou stránku "Reserved: Nekupuji u daňových podvodníků". Včera měla už osm tisíc příznivců. Firma zatím na odpor zákazníků nereagovala.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se