Faktorů, které vedly především v posledních pěti letech k expanzi dobře zavedených i začínajících firem na globální trh, je celá řada. Svou roli sehrála jistě táhnoucí se vlna krizí a recesí nebo ztráta dlouhodobých kontraktů, které byly impulzem pro některé podniky hledat příležitosti na sousedních trzích. Hledání příležitostí v zahraničí je naprosto nezbytnou strategií pro dodavatele unikátních řešení v oblastech, jako jsou utility, v nichž je počet potenciálních zákazníků na tuzemském trhu často jednociferný. Totéž platí pro firmy, které se věnují specializovaným řešením v oblastech, jako je například bezpečnost či síťová infrastruktura a bezpečnost, nebo pro dodavatele specializovaných oborových řešení.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.