Věrnostní program se stal zaklínadlem doby. Možná není všem úplně jasné, co může takový program znamenat, co přináší nebo přinášet může, jisté však je, že ho chtějí prakticky všichni. Pojďme se podívat na důvody a reálné přínosy pro jednotlivé strany - a že jich může být více než jen klient a prodávající.

Běžně se má za to, že klient chce být opečovávaný, chce slevu, chce být informován o našich novinkách, chce dostat naši kartičku a na ni sbírat body. Všechny tyto benefity, ideálně dohromady, v jednom balíčku, ho přesvědčí, že už nikdy nezašilhá po nabídce jiného prodejce, už nikdy nám neuteče. Bude nás milovat, protože se o něj staráme. Tolik běžná představa.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se